MAMMA.

Hello. Kände för att skriva av mig lite. Ska snart lägga mig i sängen o kolla film. ska upp 7 imorgon och jobba. kul! :(
idag har jag inte gjort mycket förutom vart på praktiken från 14.30 till 21.00. Kom hem lite innan 10 och bussen var full av jobbiga människor. haha. jaja. när jag kom hem tittade jag på film med mamma o brorsan medans jag fixade naglarna. Jag gör de alltid varje fredag efter jag slutat praktiken haha, får varken ha långa naglar eller nagellack där..

häromdagen satte jag i min piercing som jag inte haft i sen ca 3-4 år tillbaka. de känns kul haha. beställde ju en ny i onsdags kväll och den kom idag! verkligen snabb leverans. + att min bror beställde en dag innan och fick dagen efter. skitnajs. ska länka en bild på LABRETEN!

Piercingsmycke labret i 316L stål. Tjocklek ca 1,2 mm. Längd ca 8 mm.
så ser den ut, den är lite stor! men man vänjer sig. den är fin.
bajbaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0