Shine a light for every soul that ain't with us no more

Hej. I torsdag och fredags praktiserade jag. De var trrevligt. Så hade fullt upp med att typ. Sova hela dagen. Göra ordning mig. Och sen jobba till halv 11.


Idag är jag uppe med tuppen som ni ser! Min pojkvän kommer förbi och ska stanna här en vecka! Så måste fixa lite här. + Inte fel att vända på dygnet lite.


Shine a light for every soul that ain't with us no more

Hej. I torsdag och fredags praktiserade jag. De var trrevligt. Så hade fullt upp med att typ. Sova hela dagen. Göra ordning mig. Och sen jobba till halv 11.


Idag är jag uppe med tuppen som ni ser! Min pojkvän kommer förbi och ska stanna här en vecka! Så måste fixa lite här. + Inte fel att vända på dygnet lite.


sometimes the past just catches up with you

Hej. Vet inte vad jag ska skriva. Har ingenting att skriva. Funderar på att städa rummet. Mina kusiner kommer på lördag, J kommer på måndag. Så idag har jag tid till att byta lakan, göra fint. Men vet inte om jag har orken. Har blivit så jävla trött på senaste tiden. Vet inte om det är för hösten börjar komma, att jag äter sämre än vad jag brukar + att jag röker mer som aldrig förr. De är nog allting.
  
Jag är så trött, på livet. Måste hitta min motivation. Var är du? Jag är hemma idag förresten, har ju idrottsdag idag. Skulle vart bra för mig att komma iväg och träna lite men jag tyckte sängen var skönare. + att jag kunde fan inte somna igår. Så mitt huvud dunkar nu. Kanske ska få i mig lite mat? Jag vaknade iaf med världens sötsug. Jag är alltid sötsugen på morgonen. Aldrig är jag sugen på riktig frukost.

Jag längtar tills torsdag och fredag. De är då veckan börjar för mig, min sköna praktik. I love it. Ingen är så snäll mot en som där. Bara stå där och göra sitt. Skratta åt roliga kommentarer och äta god lunch. 

Haha. Jag nös nyss 4 ggr typ. Härligt! Har inget att skriva så jag avrundar här. 


    


Cherry Skies


LYSSNA. Min bror som gjort.


shine a light for every soul that ain't with us no more

Hello, nu är det meningen att jag ska börja blogga. Vet inte om det kommer att gå så bra med tanke på dom andra bloggarna. Haha.

Jag heter iaf Erika och kommer skriva av mig när jag känner för det. Går i hotelll&restaurang skola. Grymt kul :)

Ciao.


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0