M AJS.

hejjjjjjj. jag är övertrötttttt ska gå lägga mig snart. tittat på tv o film. är as trött.

tyckte iaf att HANS var en värdig vinnare! Jämfört med Jimmy och Anders. Zaaannnnnnna var helt okej men Hans har vverkligen kämpat sig fram. hashashah. jag hejade först mest på mats, mikko o lite annika. men dom åkte ut och no WAY att jimmy och anders vinner. så jävla trött på deras bullshit men nu fick dem iaf så dem teg. HAHHA.

man märker att jag e tröttttttttttttttttt. imorrn ska jag soooooooooooooooovaaaaaaaaaaa. ÄR ap tröttttttttttttt som ajg säkert nä-mnt 10000000 ggr. brrrrrrorsorna har match imorgon också. sista matchen. hoppas dom vinnner! ffför om dom gör de vinner dem  hela serien. HIHIHIHIHI<3
HJDÅÅÅÅÅÅÅÅ


Å VA GOTT ME MAJS..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0